Monday, December 21, 2009

Englisira - Missing Filimon


Adunay koy nabantayan nausab na ang akong sinultian
May sagol nang eninglish like what ever and will
Sukad na nakaila na tika giingnan ko sa imong friends
Na you fine kuno badoy kung bisaya ang pinulungan
Manglibawt ang imong balhibo kung makadungog na

Pulong sa ma sa gugma so i say i love you is it ok with you
Bahala nag makahilak ang lolo kung magbabalak
Tel him will my lolo im with always not like you
I?m not auto learned and english without you
Nagkuyog ta sa sinehan gikatawan mo ang trailer ni piolo ug judyann

Way lain na ingon kung de what ever and will
Dayon gawas sa pultahan giingnan ko sa imong friends
Na you fine kuno badoy mga pilikulang pinoy
Bahala nag lood basta gikan sa hollywood
Always makes you fell so good so i say i love you is it ok with you

Bahala nag makahilak ang lolo kung magbabalak
Tel him will my lolo im with always not like you
I?m not auto learned and english without you
Unya kalit kang nawala wa ka nagpahibalo niining bisdak
Na nainlove ka nimo nisud kitang duha together and forever

Ako imo diay napasakitan giingnan ko sa imong friends
Na nikuyog ka kuno sa imong ka text mate na kano
Nanglibawt akong balhibo sa nasayran ko na
Ang kano ay otsenta na still i say i love you that you hurt me you so
Bahala nag makahilak ang lolo kung magbabalak

Tel him will my lolo i?m your stupid apo
Naminaw lang unta ako sa tambag mo
Now i?m hurt to learned and english with you

0 Responses to “Englisira - Missing Filimon”

All Rights Reserved Kantahanan | Blogger Template by Bloggermint