Thursday, December 31, 2009

Ikaw Ang Akong Baby - Dugong Bansalenyo


Una takang makitan ikaw akong ganahan

Pero unsa imong gibuhat imo kong gibinuangan

Gihatag nako tanan para lang mapamatudan

Ang akong paghigugma dili jud kini binuang

Daghan ang naga ingon oa daw ko mangistorya

Labaw pa daw kaayo ko kaysa mga artista

Sige lang og drama lupig pa'y telenobela

Sige la'g pang hambog wala diay to'y kwarta

Chorus:

Ikaw ang akong baby lambingon ko everyday
Tungod nimo i'm crazy higugmaon permente
Ikaw ang akong baby lambingon ko everyday
Tungod nimo i'm crazy ikaw lang gyud permente


Wala lang ka masayod sa akong pagkatao

Bisan ingon ani ko mohigugma grabe kaayo

Gihatag nako tanan para lang mapamatudan

Pero unsa imong gibalos imo lang kong gipaasa

Wala ka nakontento wala ka nakonsensya

Sa akong atubangan kamong duha nag romansa

Pero bahala na bisan wala pa kay konsensya

Bisan dili ko nimo gusto higugmaon gihapon taka



Repeat chorus!



Ikaw ang insperasyon sa pagbuhat aning kantaha

Bahalag walay kaon basta naay maistorya

Kong naa gani ka mangaon ta hastang sosyala

Pero kong ako ra ginamos hastang parata

Grabe nakong pag antos mokaon bisag pan os

Sakripisyo nako balewala lang kanimo

Katambaloslos lami na kaayo ka ipospos

Pero tungod kay gugma ako kining giantos



Repeat chorus:

0 Responses to “Ikaw Ang Akong Baby - Dugong Bansalenyo”

All Rights Reserved Kantahanan | Blogger Template by Bloggermint