Thursday, December 31, 2009

Palagot Sa Kontra (edited) - Phylum


Palagot sa kontra
Phylum

Unsay problema nganong magparamdam gihapon ka?
Ayaw kong ingna gabasul ka karong wala natang duha
Nakahinumdom ka nga imo kung giitsapwera?
Sa atubangan sa amiga mong

Hubag kaayog mataaahhhh....
Hubag kaayog mata!

If you only knew ang kaagi ko katong
Pagbuwag nimo nako
Pila ka buwan ang giantos ko malimtan lang ang dagway mo
Nakahinumdom ka ngadto sa dagat sa minglanilla?
Naglambinglambing ka sa imong crush
Nga murag nawng og bakaaaahhhhh...
Dako pa jud ug mata! eh.ooohhhh...

(chorus)
Dugay ko ra nga gitapos ang sa una
Usa ka nalang ka sumsoman sa among istorya
Dungag dungag ka lang
Sakit lang ka sa dughan
Unsa man gyud nang imoha
Palagot sa kontra
Palagot sa kontra

Kahibaw baka nga love
Kaayo ko sa uyab nako karon...
Iya kong palitan kadahapon og lami kaayo nga toron...

Nakahinumdom ka nga imo kung gi itsapwera?
Sa atobangan sa amiga mong

Hubag kaayog mata! haaaa haaa
Hubag kaayog mata!

Pasensyahay lang ta kay di jud ko
Mosugot sa hangyo mo
Di ba giingnan tika nga love kaayo ko sa uyab
Nako karon...
Pwess pauli na kay ni text nga naa na siya sa eskena
Di ko gustong magbugno mo
Kay di ko gwapo sama ni piolo ooohhhh...
Pihing akong ulo... di hohohoh

(chorus)
Dugay ko ra nga gitapos ang sa una
Usa ka nalang ka sumsoman sa among istorya
Dungag dungag ka lang
Sakit lang ka sa dughan...
Unsa man gyud nang imoha...
Palagot sa kontra...

(interlude)wahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

(chorus) last:
Dugay ko ra nga gitapos ang sa una...
Usa ka nalang ka sumsoman sa among istorya...
Dungag dungag ka lang
Sakit lang ka sa dughan...
Unsa man gyud nang imoha...
Palagot sa kontra...
Palagot sa kontra... hehe... huhuh...
Sige padayon pa
Pahubagon nako imong mata....

0 Responses to “Palagot Sa Kontra (edited) - Phylum”

All Rights Reserved Kantahanan | Blogger Template by Bloggermint