Sunday, January 3, 2010

Maskin Kanus-a (bisayan Rap) - Dugong Bansalenyo


"maskin kanusa"
(by: dugong bansalenyo)
Churos:
maskin kanusa ikaw lang ang hinigugma
maskin kanusa kanunay nga ginaampo ka
sa makausa handumon teka
pamatudan nga gihigugma ka

I.
Kadaadlaw na lang ikaw ang gi gihunahuna
Sa luhaan nga dughan ikaw ang gipangita
Dili na makalimtan ang atoa nga kaagi
Permi ko nga gihandom mobalik ka sa akoa baby
Lisod gayod pagdawat sa imong pagkawala
Mura ko og sagbot nga nawadag yuta
Permi lang tulala sa sige nimo'g hulat
Hantod mahuman ang adaw mura nako'g malibat
Akong mga mata napuros na puti
Mura ko'g gibitok sa sakit nga akoang gibati
Ana sila mangita nalang og lain
Pero unsaon man diteka makalimtan darling
I will keep on going sa ginoo ko mohiling
Nga hataga'g higayon ikaw akoang makapiling
Ikaw ra ang babae nga akoang giseryoso
Og maskin kanusa man paminaw sa akong i love you

Repeat churos:

Ii.
Gimahal teka inday sugod pa niadtong una
Maski sulod sa klase ikaw gihapon gihunahuna
Gisumpa nako ang tanan kadtong panahona
Nga walay magbinuang sa sulod nianing kalibutana
Apan daghan ko'g pangutana kay lahi ang gina istorya
Ang daan nimong uyab pag maguban tang duha
Halos mutolo akong luha dughan ko ginabugha
Sama sa kahoy sa sapa anuron nalang pag abot sa baha
Pero giantos ko ang tanan kay ikaw akong gihigugma
Kay diri sa akong dughan buhaton ko magpakatanga
Hantod nawadag gana og karon ako ning tagam
Nanguyab ka sa text dughan ko nasakitan
Sa imong mga pagtamay mura ko'g kanon nawad an og sud an
Tungod sa akong nahibal an ikaw inday akong giboyan
Nga murag iring gisulo'g sako gilabay sa basurahan
Og pangandoy ko unta nga kitang duha magkabalikan sumpa man

Repeat churos:2x

Iii.
Sa una imo ko nga gihigugma
Imo nga ginabuhat ang tanan nako nga dikta
Puros ra pagantos ang nakuha sa akoa
Mao nga karon hasta na nimong payata
Buta bungol ko sa imohang mga kaayo
Ang imong kabotan ako nga giabuso
Mura ko'g tanga sa'kong gibuhat kaniadto
Gibalibaran ang gugma mo para kanako
Hantod niabot ang adlaw napuno ka sa akoa
Nakitan ko nimo nay kadate didto sa plaza
Hastang suyaa og ninghilak ka'g maayo
Wala nimo gidawat pagpangayo ko'g pasaylo
Mura'g mabungkag ang imohang kalibutan
Dili nimo madawat ang imoha nga nakitan
Karon nagsisi na sa'kong nabuhat kaniadto
Og pasayloon unta ang dughan kong nagsusumamo

Repeat churos:

0 Responses to “Maskin Kanus-a (bisayan Rap) - Dugong Bansalenyo”

All Rights Reserved Kantahanan | Blogger Template by Bloggermint